Hanna - släppen..

Gårdagen började med att jag steg upp typ 10över7 för att jag skulle packa mina saker för att vi skulle till släppen och sova över med alla nior. Sen efter att jag hade packat mina saker och fikat så for jag på skolan..
På hkn så började vi med en sak där man är en grupp som ska typ planera sina egna ''middagar'' så den här gången så var det soppa och vi gjorde någon rolig kycklingsoppa

Sedan när klockan var 15över1 så får vi till släppen.. När vi kom fram så packade alla upp sina saker och sen så fick man typ hitta på vad man ville.. Så dom flesta började ju springa runt och hålla på (bl.a jag och Rebecca :]) och sen så hade lärarna planerat att vi skulle fara till badstranden och bada&äta där, men det va ju typ überlångt att gå dit :O men sen när vi kom fram så gjorde lärarna hamburgare till alla och sen gick vi tillbax.. Så då var vi några som sen hittade på att vi skulle sitta nere i källaren och typ umgås så det gjorde vi :) Sen blev det så kallt så vi gick upp och la oss ist.. :) Fast sedan så tyckte jag och Rebecca att det började bli lite gayigt(--v) så vi gick och hittade på andra saker ;)

Sen när vi skulle sova så hade alla sagt att vi inte skulle sova där nere i rummet vi låg i, men det slutade med att det typ bara var jag, emil och david som va vaken tills vi somnade tillslut.. :)
Sen när jag kom hem efter 11 så åt jag lite mat och sen somnade jag och vaknade halv 6, så nu ska jag fara på kosmos med Elin :)

Puss&Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0