Hanna - skolkortet..

Idag så har vi haft det fruktansvärda skolkortet ;O
asså jag vet inte hur jag lyckas, men jag lyckas alltid se mobbad ut på korten.. -.-'
och som pricken över i:et så hade vi ju enskilda också ;p
haha fast det som var roligt var att de här året så fick vi klä ut oss, så jag kan lova att om man skulle få se våran klass så skulle man skratta x)
fast för jag och Rebecca vare inte så roligt, för vi gatt täcka över texten där det stod ''P.s Elias är bäst =)''... fast istället så signerades våra tröjor av Jonas, där han skrev BRUN- (på min) (&) SÅSEN (på rebeccas) =)

så snart så kan man väl fara och hämta ut katalogen för att se hur hemsk man såg ut.. x)
dessutom så ska jag och mamma fara och hämta ut våra konfakort.. och beställa kläder&skor =]

sen när brorsan kommer hem från Lycksele så ska jag göra mat, får se vad det blir =) hare så bra!

älskar dej Ken ;* <3

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0