Hanna - skell

Heei, igen.. =)
Imorse blev det ganska så mkt kaos, eftersom att jag vaknade 10 över 8, när vi börjar skolan halv nio.. och som pricken över i:et så spöregnade det också, och efterom att jag körde moppe ner så va det inte så värst mysigt.. -.-' Men jag tog mig iallafall ner på skolan ungefär i tid.. =)
Idag så slutade vi typ 10 över 12 vilket var vääääldigt chill eftersom jag och mamma hade bestämt oss för att fara till stan och hälsa på mina kusiner och shoppa lite =D
Så vi drog hit vid tolv och hamnade på stan där jag köpte lite kläder (bild kommer sen), så nu sitter jag här hos mina kusiner och degar framför Pias bärbara medans jag och Alfred sitter och ser på Shrek =D
Hare bra så länge, kommer hem imorrn! =)

Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: kate

såg dig på hm ;) puss

2009-09-07 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0