Hanna - orientering..

Hejhej, sry för dålig uppdatering idag.. fast det är för att vi har haft orienteringsdag i springliden idag..
Det gick väl ganska bra sådär, fast det som inte var så kul var att det hade just spöregnat så det var jätte blött i skogen.. ;S Vilket gjorde att det blev skiiitblött för att man skulle springa genom en massa myrar osv.. Det gick till så att man fick en karta, ett stämpelkort och en kompass där man då skulle hitta typ 11 kontroller på G nivå, och 13 kontroller på VG/MVG nivå.. Fast jag fick iaf VG som tur va =)
äre ingen mer än jag som tycker att orientering är typ aaaastrååkigt ? -.-'


så nu sitter jag här med mina älskade poopcooorn och har nyss kommit in efter en lååång moppe sväng med Tim, David och Magnus.. Jag fryser som saaataaan eftersom att det är kallt och det regnar =O

Men nu ska jag gå och he på en film, cya! =)

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0