Hanna - Lycksele ffs

Haha just nu så sitter jag här i datasalen... i Lysksele med Evelina! =)
Kände bara att jag ju nån gång gatt komma och hälsa på henne här i Lycksele och se hur hon hade det =) Så vi får väl se sen vad jag kan hitta på medans hon är på hennes bajslektioner, skulle typ prata i telefonen med en viss person om han kommer ihåg det =]

Dessutom så har jag planerat att jag ska fara och träffa Elina som jag inte har träffat sen Musik vid Malån..=) Det var skitskojj, så jag har saknat dej gmn, kommer att bli kul å träffa dej igen=)<3
åsså kanske vi ska träffa några andra också om dom har tid för det.. =)

haha jag har inte så mkt att skriva nu så detta blev ett kort inlägg, äter ju chips =]

men hare så bra, kommer hem till Malå igen ikväll =)


förlåt älskling.. saknar dej.. ;* <3

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0