Hanna - jahapp

Heeej, ledsen för dålig uppdatering, har bara inte orkat.. ;)
Idag så har det inte hänt så värst mkt förutom att jag har haft skola och jag har dessutom hunnit läsa mer än 20 sidor i "Godnatt mr. Tom" .. jag ska nog ta hem och läsa lite eftersom att jag ligger lite efter.. =]
( och på lunchen så hämtade jag mina nya skor av mamma, slänger in en bild på dom sen =) )
efter skolan så for jag och Ronja på konfan eftersom att vi hade bestämt oss för att vara konfaledare =D

dessutom så hade vi ju NO prov igår, och jag kan bara säga att det gick käpprätt åt helvete.. eftersom att Jonas sa att om man hade pluggat på frågorna så kunde man provet, inte att frågorna bara va G så att man skulle läsa mer i boken för att få VG/MVG =O
han sa att det var det här man skulle kunna:


Sen efter maten så ska jag typ till Ken♥, för att sen fara på kosmos.. =)

Och ett stort grattis till Jim som har tagit körkortet! =D

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0