Hanna - igår..

jahaaa, nu sitter jag här.. trött som vanligt efter en ganska lååååång natt.. =)
det började ju såklart med att jag var med typ folk och vi va uppe i backen å grilla, bl.a Magne, Mathis, Tim och Henke.. sen så komme det och gick folk lite sisådär.. sen när elden hade slocknat så drog vi ut på en sväng med mopppeeeeennnn.. haha
sen så skrev Tony att vi skulle hitta på nåt, så jag for hem och lämnade moppen och for iväg med hans bil.. då han lyckligtvis hade varit så duktig att han hade "pajat" stereon.. (fast det var bara glapp) men gissa vem som fixare? =D (jag =])
sen så hämtade vi upp Adam, och sen Robert&Eve också så då drog vi en ragg.. efter det så for vi på gummi där vi då skulle basta fast bastun funkade inte, så vi satt som bara där.. =)
sen så lämnade vi av Robert och Eve och hämtade upp Bruna istället, och sen for vi hem till Adam eftersom att han va ensam hemma.. =) så då lyssna vi typ på musik hela natten, så jag somnade kanske runt halv 7 tror jag? och sen så komme jag hem 11 typ...
fast när vi va ute med bilen så såg vi världens norrsken =D
det va skitfint



Sen idag så har jag varit i missionskyrkan för att prata om våran konfatid, och efter det så har jag varit med Mange och Tim å kört lite moppe.. =)
Får väl se vad man hittar på ikv, hare!=)

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0