Hanna - IDOL

Ledsen för att jag har haft en dålig uppdatering idag, har bara inte orkat skriva nånting... =/
Menmen, jag började dagen med att stiga upp typ halv 1 och gick ner för att jag inte orkade ligga kvar i mitt rum medans mamma va där och bytte gardiner.. (?)
Sen så när jag skulle äta frukost så kände jag att jag hade typ ingen aptit, så min frukost blev det här:
älskade O´boy <3

Sen så har jag suttit och sett reprisen på IDOL typ tre avsnitt ;p fast då såg jag den här talangen:
Karolina Goczkowska
Jag tyckte faktiskt att hon var rätt så bra =)





Eftersom att vi är lediga måndag&tisdag så hoppas jag på att få fara och hälsa på min lilla Evelinhah som bor i Lycksele (=/) så jag ska nog bara tjata på mamma liiiiite till (aa'           taaagggaaa ;D


Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0