Hanna - hahaaaa

heeeeeeeeej =)
just nu så sitter jag vid datorn, ASTRÖTT.. har typ inte sovit på 48 timmar ;p

Jag har nyss varit med Rebecca för att vi skulle tänka ut hur vi skulle se ut imorrn på skolkortet, så vi gjorde dom här snygga t-shirtarna:

där nere ståre "Elias är bäst =)"
=]


Och sen så har jag faktiskt hunnit fixa till hennes naglar lite tvärt, eftersom att hon tjatade så mkt om det.. =] :

ungefär sådär =)


Sen så har jag ju lite att berätta om vad som har hänt nu under Tisdag/onsdag.. =)
som jag sa tidigare så börjare med att jag steg upp vid 6 för att hinna ta bussen till Lse där Evelina då skulle möta mig, vilket hon då gjorde. Så då följdes vi åt till elevhemmet för att jag skulle få se hur Evelina bodde där..
Sen när hon då hade lektion så for dom ner till skolan, fast dom komme typ tillbaka direkt för att dom tydligen inte hade någon lärare, så vi var några som gick en sväng på stan ist =D
Sen så blev jag och Evelina så hungriga så att vi gatt ju gå på IBBES där vi beställde varsin Carlzone(?) som då komme ut och såg ut såhär:

Visst var chefen snäll? =D Det var bara vi som fick sånna pizzor =}


Sen efter det så gick vi tillbaka upp på elevhemmet där vi satt vid datorn en stund och tittade på Family guy och åt gooodiiiissss.. ;p 
Fast när vi hade sett avsnittet klart så gick vi ut och satte oss i allrummet där vi såg på tv tills Mattias, Johan och alla dom komme dit =P (jag minns inte alla namn =])
haha så då satt vi där ett tag fast sen så gick dom iväg och åt så då var jag och Evelina och typ härjade runt överallt..
sen när Mattias och Calla(?) komme tillbaka så for dom ner och tvättade kläder, så jag och Evelina vi gick ju dit ner.. och det slutade med att jag och Evelina hade nån slags wrestling medans dom satt och tittade på och skrattade som fan eftersom att jag och Evelina drog lite fina vurpor.. x) Sen så gick vi upp och skulle se film, så först så såg vi klart Torkel i knipa och sen efter det så ville vi se en skräckis så då såg vi Halloween, vilket var typ den sjukaste film jag har sett =O Efter att alla filmerna vad slut så skulle ju jag och Evelina gå och lägga oss i hennes rum, men hon vågade inte sova där.. så det slutade med att vi bar in madrassen i Mattias rum och låg på hans golv å sov.. haha klockan va då typ runt 4 tror jag ;p

Sen när vi skulle stiga upp så hade Evelina&Mattias lovat att följa mig till bussen när klockan var typ halv 6 på morron, fast Evelina orkade inte så jag och Mattias gick dit..

haha då var jag ju så duktig så att jag somnade på bussen så jag höll på att missa när jag skulle av i Norsjövallen, och eftersom att jag gatt va där i en halvtimme så gick jag upp och hälsade på Jesper.. =)
Sen så åkte jag med skolbussen (via rentjärn) tillbaka till lilla Malå där jag blev upphämtad av min pappa så att jag skulle få komma hem och fixa till mig och borsta tänderna osv.. =)

Och som tur var, så slutade vi 10 i 12 idag =D tur de eftersom att jag typ höll på att somna på tyskalektionen.. -.-'

Nu har jag inte så mkt mer att skriva så jag ska dra nu.. =)

Älskar dej Ken ;* <3

Puss&Kram ♥




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; haha va?

2009-09-24 @ 09:27:25
Postat av: Michelle

Sv; haha va?

2009-09-24 @ 09:27:34
URL: http://wecandoitagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0