Hanna - friluftsdag..

Idag så har vi haft friluftsdag på skolan, så jag hamnade på en plats som heter Nölviken =)
Vissa av oss skulle gå dit, medan andra skulle tydligen paddla kanot dit, så det blev så att jag gick dit med Kään =)
När vi komme fram så träffade vi Rebecca som då hade paddlat kanot dit med nån random person, så vi satte oss på en bänk och tjockade oss med godis och dricka! =D
När vi hade suttit på den där bänken i typ 2 timmar så skulle vi gå och kolla om toaletterna va öppna, men dom var låsta.. usch för att pissa ute i skogen, som Rebecca sa =P
Så ist så gick jag, Ken och Rebecca ut i skogen vid tennisplanen där vi hittade en fin liten eldstad som jag klottrade lite saker på =]
Sen när vi tröttnade på att sitta där ute mitt i ödemarken så gick vi tillbaka och då vart det tydligen lunch.. Men eftersom att vi tre inte ville ha palt så grillade Ken korv, men sen så helt plötsligt när han hade grillat klart den s ville han inte ha den längre så då gav han den till Jonas.. =]
Efter lunchen så hade vi inte så mkt att göra så Ken bestämde sig ganska spontant att visa oss den lilla stugan som va typ längst upp i backen! Så vi gick dit och kollade, huset var inte så fint men utsikten va fin! =D

Sen så när vi skulle fara så for Rebecca med kanoten igen och jag och Ken gick.. =) haha vi va inte snabb för vi gick typ sist.. (a) sen när vi komme tillbaka på skolan så hann vi just i tid till att se 400m löpning vilket faktiskt gick rätt så bra, bra jobbat ni som deltog!=)

Till middag idag så gjorde pappa någon wierdo kyckling med jordnötssmör i, det låter jätte äckligt men det var faktiskt ganska gott =):


Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: //kL

Men korv ä int gott utan ketchup (a)

plus att de int va jobbigt att gå upp =] ;)

2009-09-15 @ 20:49:23
URL: http://klundgrren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0