Hanna - förkyld..

Hej igen ! Min dag har varit bland dom tråkigaste ever, för att imorse när jag kom på skolan så kunde jag inte vara med på gympan för att jag är förkyld -.-' så vi fick vara inne och se på när killarna hoppade höjdhopp och det var då vi som fick stå vid sidan av och lägga upp den där pinnen när dom rev :) Sen så hade vi några lektioner innan vi slutade.. :)
Jag passar på att slänga in en bild på dagens outfit också:


När jag kom hem så åt vi middag jag och brorsan medan mamma och pappa va på träningen så det blev typ nån slags palt.. :) Så vi satte oss ner i vardagsrummet och åt medans vi tittade på I am legend (--v) jag tycker faktiskt att filmen är ganska bra, men det är så sorligt när hunden dör :(


så vi får väl se vad man kan hitta på ikväll, ha det bra så länge! =)
btw, förkylning suger! x)

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0