Hanna - dessa tandläkare..

Heej, just nu har jag inte så mkt att göra så jag passar väl på att slänga in ett inlägg.. =)
Idag så har jag varit hos tandläkaren, vilket är en av mina största fobier =O kan dom aldrig låta mina tänder va! =]


Sen så har jag inte gjort så värst mkt, jag har varit en stund hos Carro och varit med hon och Magnus.. =) Sen så for jag och Magnus hem till honom där han satt vid datorn en stund medan jag satt och tittade på medans hans brorsa Tomas spelade nåt wierdo spel på xbox.. x) Sen så sa mamma att det va mat så då for jag hem, så det blir snart mat och sen så kanske jag ska baka eller nåt.. får se vad man hittar på =D 

Justja, jag måste ju hitta en praoplats nu! Attans!x) Någon som har något förslag? =]

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0