Hanna - chokladbollskakaa

Idag så hade vi kortdag på skolan eftersom att det är onsdag så slutar vi halv 2, så då for jag och Rebecca hem till mig för att vi skulle baka, men när vi kom hem så hade inte blockchoklad så vi gatt fara ner på ICA..
Där nere så köpte vi det vi skulle och sen så träffade vi Magnus och han följde med oss och for hem till mig och bakade den här godingen:
man ser inte så bra men det är iaf chokladbollskaka =]

Sen så åkte vi med Magnus och hans brorsa Tomas och vi for baki berge (?) där dom skulle hämta några grejjer till nån bil, så då passade vi också på att kolla på Manges 240..=) (måste bara lägga ut en bild på den =]) :


Sen när jag komme hem så åt jag av pappas jättegoda pannkaka, och sen ikv så ska jag nog fara på kosmos med Rebecca och se på IDOL ffs! =D

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0