Hanna - chacha

Hejhej =)
Har inte så mkt att skriva om idag för att den knappt har börjat, så då passar jag på att skriva lite om gårdagen ist..
Det började med att jag var med Evelina och vi var hemma hos mig, sedan runt 5 så åkte vi ner på busstationen för att vi skulle plocka upp hennes kille Fredrik.. Sen så for vi på malåkiosken där jag träffade Mathis och Magnus så vi for upp till Forum där vi träffade Bruna, Julia, Alice, Robert, Tim, Bianca och Tobias där vi satt och chillade ett tag.. Sen så ringde vi runt till lite folk eftersom att vi hade bestämt att vi skulle fara upp och grilla i backen i ''kåta kåtan'', så vi drog ihop några pers och for dit.. Vi grillade korv och flamberade bacon i Champis, dom som smakade sa att det va jätte gott ? x) Haha och sen hade vi några pantflaskor som vi inte visste vad vi skulle göra med, så vi bestämde oss för att vi skulle spränga dom i elden vilket vi gjorde.. Den första flaskan smällde faktiskt som vi ville, men sen när vi skulle ta den andra så ville den inte sprängas så då sa Kasper att Andreas skulle lägga in den i elden för att då brukar den ju bara ''pysa'' ut luften.. så han la in den och då blev det en stor jävla fet smäll, och jag fick en stor glödbit i min sko som typ fastnade där inne ;P haha men what ever, så sen när det började bli tråkigt så drog vi ju ut på mopperaggen runt om i Malå ett tag och sen så for jag hem.. =) När jag hade kommit hem igen så bytte jag kläder och sen så gick jag och mötte Ken på MB och vi gick en sväng runt Malå och sedan bar det av hem till mig.. =) Där vi låg och såg på Gustaf 2 tills båda vi somnade och vaknade efter 3 någon gång då Ken for hem och då jag äntligen lyckades somna =) Men trevligt igår det hade jag! =D
+ att vi pimpade min telefon med Nalle Puh:

Så man får ju se vad man hittar på ikv, eftersom att planerna inte blev som dom skulle.. =(

Är det nån mer än jag som tycker att Elin borde skriva snart?=) kom tillbaka Elin ;)

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0