Elin - Sittandes i ungefär 12 timmar!

Nu har jag nästan just kommit hem, har varit i Mantorp + Stockholm som ni vet!
När vi var påväg till Mantorp så tog det lääääääääääge, för när det hade gått 11 och en halv timme så var vi i Sthlm och sen skulle vi åka 20 mil till :O Men när vi hade kommit till Mantorp så skulle vi tydligen inte stanna där så vi fortsatte till Mjölby och stannade på ett hotell för att vi skulle fika. Jag och Matilda trodde att det skulle vara gratis att fika eller inte gratis med att det skulle ingå, men nej. Vi hade fel! En brödbit och ett glas apelsinjuice kostade 75:- :O
Men det var bara att betala, vi körde till Mantorp sen igen och gick in på STCC saken och kollade. Sen gick jag och Matilda runt och kollade vad som fanns där osv. När klockan började närma sig 15.00 så kollade vi på tävlingen och då var det typ en som körde motorcykel eller något sånt, han låg skit bra till men sen så hände det något så han voltade och sånt. Han flög typ in i en järn sak ;S
När vi var på väg till Sthlm så stannade vi av på någon sak och skulle äta. Jag kommer ALDRIG äta där igen. Usch säger jag bara, jag beställde typ köttbullar och potatis sen så ville jag inte ha lingon. Men jag fick lingon och mina köttbullar var typ frysta inuti. Men när vi hade kommit till hotellet i Kungens Kurva så var det lite bättre, fast polen var kall eller vattnet kanske man säger. Men imorse så var det bra frukost, plättar osv, mums! Sen satt vi och busringde till MUSLIMER på hotellet! Super skojj, fattade typ inte vad dom sa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0