Elin - Badoo!


Blev medlem där igår för att jag hade fått en massa mail om att folk hade skrivit till mig. Så jag gatt kolla vad det var :) Det var ju ganska så kul men det sög ju att man inte kan ha sin riktiga ålder :] Hahaha xD
Men iaf så var det många som skrev och var sociala och tervligt :) Båda dom man känner och inte känner, hehe :)
Men idag har jag inte hunnit göra så mycket, jag har duschat och gjort mig klar och sen har jag kollat igenom NO:n :/ TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT! 
Senare ska jag väl se om jag kan hitta någon att vara med och sen kanske plugga ett tag. Har ju ingen skola idag eller imorgon, så jag kan ju göra som ja vill :) MOAHHAHA! Om ni undrar varför vi är lediga så vet inte jag heller det, hihi^^,
Piiiiiinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0