Hanna - ojj,

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering.. ledsen.. Jag har som inte haft sån stor lust att skriva, och dessutom så har det ju hänt ganska mkt nu i helgen.. ;)
Idag så vaknade vi typ vid 12 någon gång (jag&Ken♥) sen så gick vi ner och gjorde nudlar och sen så såg vi på IDOL från år 2007.. =)
Sen så for han hem och skulle äta medans jag också skulle äta, så nu sitter jag här och väntar på att Evelina ska komma till Malå eftersom att hon har min jacka och min rosa adidaströja.. =)
Efter jag har fått mina saker så ska jag ta en varm dusch och sen ringa till Maria för att höra vilka tider jag ska ha imorrn, eftersom att jag ska vara på dagis och praoa hela nästa vecka =D
Dagisbarn är ju bara för söta ? =D


Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0