Hanna - mään

Heei, idag så har jag varit med Ken, och det började med att vi gatt stiga upp just efter 11 för att mamma&pappa höll på att rensa ur vinden.. -.-'
Så då gick vi ner och gjorde plättar.. =)
Sen så ringde Tim så då for vi ut och va med han&Magnus en stund och sen for vi hem och åt.. =) då Ken kom på dagens skämt x):
Jag - Ska du inte hem å sova?
Ken - Sova en eftermiddagslur.
Jag - Men det är ju förmiddag så det blir en förmiddagslur
Ken - Det ringer..
Jag - va?
Ken - Jaa, en förmiddags*lur*
Båda - HAHAHA! x)

Sen så for vi hem till mig och åt middag med mamma, pappa, mormor&morfar eftersom att Ken inte ville äta köttbullar och makaroner hemma på en lördag x)

Sen så har vi varit ute med Magnus&Mathis, och sen så for vi till Nicke där han och Sebbe spelade xbox, men sen fick jag&Ken också spela medans dom spelade in en låt =D 

Men nu så for Ken hem för att han skulle upp tidigt imorrn för att spela en hockeymatch i burträsk, så nu sitter jag här å tråka -.-' .................... Kanske skulle ut igen sen =D

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0