Hanna - cheers!

Heeeeeej, sitter vid Viktors dator eftersom att han och brorsan lanar, fast Viktor skulle till sin morsa typ så då passar jag på att sitta här.. =)

Haha som sagt, igår blev det en ganska wiild & craazy kväll, fylld med skratt, tårar och dans =)

Det började med att vi va uppe i backen och eldade. Då var det jag, Ken, Evelina och Fredrik. Sen när vi hade eldat ett tag så komme Elin och Carro och hälsade på..
Sen så komme också Kicki, Bruna, Josefin och Ronja dit, men Bruna och Josefin drog typ direkt..
Sen när vi hade eldat klart så gick vi på statiol där vi köpte godis, och sen så gick vi till Jerry.
Där blev det mkt paaartyyyy och man träffade många roliga personer =D
omän kvällen verkligen inte hade nåt bra slut, så va det ändå bland dom roligaste kvällarna som jag har haft på länge!
Tack alla glada människor som medverkade under kvällen, den kommer aldrig att glömmas bort! ♥

Så idag så mår man väl inte toppen, men då vet man då att man hade roligt igår ;)
fast nu ska jag ner och fixa nåt att äta, cya!

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0