Elin - Prao! :D

I söndags kom jag till Skellefteå för att jag ska praoa den hära veckan. På ett hundpensionat! :D
Igår när jag kom till hundpensionatet så väntade vi på dom andra sen gick vi ut med hundarna. På fm fick jag gå med Daisy sen kammade vi dom vi hade gått med. Sen städade vi boxarna där dom sover, och efter det blev det lunch i en timme! :D Sen gick jag med Ettan och kammade henne efter. Jag hade sån tur att jag fick sluta 14.35 fast jag egentligen skulle sluta 16.00 :)

Idag när jag kom dit så att dom och pratade i en halv timme så vi började 10.30. Idag gick jag både med Daisy och Ettan samtidigt för att vi skulle inte gå med dom på em. När jag gått med dom så kammade jag dom och sedan städade vi boxarna igen. Jag behövde inte skura idag men jag fick diska skålarna :/ Sen blev det lunch och det var ganska så lång för katarina eller vad hon nu hette satt och berättade om sitt liv :D Sen så skulle vi flytta på en massa saker. Minns inte vad hon sa att det hette där dom var men vi skulle iaf flytta det till deras garage. Sen fick jag sluta när klockan var 14.10 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0