Hanna - ojj...

Heej igen.. :) Jag ber om ursäkt att jag inte har hunnit blgga på ett tag, men nu är jag tillbaka.. :)
Idag så steg jag upp typ 5 i 8 och sen gjorde jag mig i ordning och sen gick jag och mötte upp Rebecca, och sen följdes vi åt till skolan.. :)
Idag på skolan så har det typ inte hänt så mkt speciellt, har typ inte gjort nåt alls ;S Fast jag blev faktiskt klar med svenskan så nu gäller det bara att jag ska komma ihåg lånekortet så att jag kan låna en boook... -.-' haha och som vanligt så hade jag och Rebecca lite extra roligt på tyskan som vi alltid brukar ha, hahah du äger gumman ! :) <3

Senare ikväll så ska jag laga mat till brorsan, (som vanligt) och sen ska jag typ vara med lillElin, så vi får väl se vad vi hittar på :)

eftersom att jag inte har så mkt att skriva om så har jag bestämt mig för att dra en liten dagens outfit då och då :) här kommer en:
            

jag saknar dej gmn, kom hem ! ;* <3
        

Puss&Kram ♥ 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej eheh ..

2009-08-27 @ 18:35:24
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0